.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور فرمانده کل و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران :
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر  بیان داشت  : این شبیه ساز بزرگترین شبیه ساز غرب آسیا است که امروز در کشور افتتاح شده است.

 

امیردریا دوم آریا شفقت ادامه داد : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی بزرگ زرینی پر افتخار نیروهای مسلح بوده که در مرکز رشد وابسته بر مرکز رشد امام راحل راحل توانسته اند با بهره گیری از علوم روز یکی از پیشرفته ترین آن را طراحی نمایند.

 

 

وی اظهارداشت : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی برگ زرینی پر افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که امروز به بهره برداری رسیده است.

 

دریادار آریا شفقت رودسری خاطرنشان کرد : فرماندهی کل قوا در سال ۹۱ در جمع فرماندهان نیروهای مسلح در این دانشگاه فرمودند این دانشگاه نسبت به ۲۵ سال گذشته رشد چشمگیری داشته و این رشد باید ادامه دار باشد.

 

 

دریادار دوم شفقت رودسری افزود: دانش باید اعتلا پیدا کند امروز در این مکان جمع شده ایم تا در راستای عملیاتی شدن تدابیر رهبری فرزانه یکی از تغییرات چشمگیر که در سال جاری در حوزه علوم و فناوری دریایی در این دانشگاه اتفاق افتاده است.

 

وی بیان داشت : برابر نظرات خبرگان دانشگاهی سخت ترین شبیه سازها در حوزه دریایی است، بررسی های بعمل آمده نشان می دهد اولین شبیه ساز ها در بحث رانندگی بوده و در سایر بخش ها هم رخ داده است.

 

شفقت بیان داشت : استادان دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه در مرکز رشد واحدهای فناور غرب مازندران وابسته به این دانشگاه موفق شدند با بهره گیری از دانش جوانان این کشور یکی از پیشرفته ترین شبیه سازها ی دریایی حوزه ناوبری و فرماندهی کشتی را طراحی و به بهره برداری برسانند 

 

  

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره رونمایی از شبیه ساز جامع ناوبری آن را منجصر به فرد توصیف کرد و گفت: از انکای به خارج بی نیاز شدیم.

 

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی  با بیان اینکه شبیه سازها با خطرات نزدیک به صفر می‌توانند انواع و اقسام مهارت‌ها را منتقل کنند، افزود: در بسیاری از عرصه‌ها متکی به شبیه سازهای خارجی بودیم که در تهیه، نگهداری و به روز رسانی آن دچار مشکل بودیم.

 

وی با اشاره به تغییر و پیشرفت فناوری‌ها افزود: با ساخت شبیه جامع ناوبری، امکان بزرگی برای کشور فراهم شد و می‌تواند انواع و اقسام مأموریت‌ها را انجام دهد و از انکای به دیگران بی نیاز شدیم.

 

 

در پایان به طراحان و سازندگان شبیه سازجامع ناوبری و فرماندهی کشتی لوح سپاس اهدا شد.

 

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا نیروی دریایی با اهدای لوح وهدایای نفیس تجلیل بعمل امد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.